Jobbiga nätter..

Ligger och försöker sova. De är inte de lättaste vill jag lova..

Båda Sessorna är krassliga. Bella mer, Linnéa är varm och sällskapssjuk..



Först låg bara Bella hos mig. Hon gråter förövrigt till och från för att hon har ont i halsen:(.. Sätter sig upp och pratar ibland sovandes och ibland vaknar hon till..

Sen låg Linnéa i sin säng och gnällde till och från. Men hämtade henne när hon blev ledsen, först fick hon ligga i mitten. Men då blev inte de bra. Så hon fick vara intill vägen brevid Bella istället.

Men Bella började gråta för att Linnéa mobbade henne och sen la hon sig i fotändan. Sa till Bella att komma upp igen men hon fick inte plats. Så nu ligger jag i mitten med barna på varsin sida. Linnéa sover gott på tvären. Och Bella sover också ganska gott även om hon vaknar till och håller mig vaken..

USCH vad jag vill sova jag är så trött så trött..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0