HURRA!! de är fredag..

(Så stod de på bussen idag som åkte förbi sjukhuset)

Dagen började jätte tidigt.. Upp kl kvart i 8.. För att ringa vårdcentralen.. Bellas öra har blivit infekterad nämligen. Och örhänget satt fast.. Fick en läkartid kl 10 så blev inget somna om..
Bella var duktig där.. Skrek en del, men de gjorde nog himla ont med. Fick i varjefall bort örhänget och sen om de blir värre ska vi åka på jouren. Om de blir bättre, inget, bara fortsätta tvätta:) och blir de ingen skillnad ska vi ringa på måndag igen..

Var bara en vecka sen vi var där senast för att ungskrutten stukat tummen, känns inte som hon behöver gå till doktorn mer.. Hmm trodde jag ja..

Sen gick vi hem en sväng och gjorde i ordning oss och cyklade iväg till en mycket märklig lekpark...

Med barkbitar istället för sand.. Mycket märkligt:)

Så var vi vattenleken en stund innan vi bestämde oss för att vi svalkat av oss färdigt och åkte hemåt igen...

Hemma bytte vi om och begav oss ut för att handla paket och mat. Blev inte så mycke handlande dock. På vägen dit körde en moppe in i Bella. Hon klarade sig oskadd, lite ont i foten. Fortsatte bege oss mot affären. Jag fungerar inte riktigt i chock.. Men så ringde jag polisen. Så vi gjorde en anmälan. Och vi åkte till akuten så hon blev ordentligt undersökt. Allt såg bra ut.. Hon hade änglavakt..

SEN handlade vi. Och lagade mat och käkade.. Under matlagningen hörde jag någon ropa Malin utanför och där stod ett helt gäng:) haha naevars. Pratade en kortis med dem innan vi käkade och sen gick vi bort till Madde där alla var. Stannade där en stund innan vi gick hem för att mysa.. Och nu sover självklart tjejerna vilket jag borde göra med.. Har varit en mycket mycket lång dag..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0