Onsdag!!

De har ju inte varit några super roliga dagar direkt..
De började i måndags. Linnéa var larvigare än vanligt och en stund efter tyckte jag att hon kändes varm. Men sen var allt som vanligt igen.. Och vi kom hem, jag var tröttare än vanligt och Linnéa kräktes på mitt täcke.. Mer än vanligt men inte så att man tänkte på de så jag torkade bort de och senare när de var dags för kvällsvällingen åt hon bara 40 ml för att en liten stund efter kräkas ner hela sig, mig och sängen.
Så de fick bli duschen, och efter de bara fortsatte de. Och när de var som allra värst fick jag panik och tänkte flera ggr att jag fixar fan inte de här själv. Men de var bara att bita ihop. Men hemskt var de




På natten var de min tur. Vaknade upp och kände mig konstig. Mådde inte vidare illa utan de kändes bara konstigt men tänkte att de var nog lika bra att dra till sig hinken ändå. Och jag hade så rätt så.. Blev i stort sätt sängliggande hela tisdagen. Utom när jag sprang upp på toa vill säga.. Antar att jag redan berättat för mycke.. De var hemskt i vilket fall. Kroppen helt orkeslös.. Och klockan gick så himla sakta.
Är så stolt över min stora sessa som hjälpte mig massor igår. Utan henne hade de inte gått.. Frossa till tusen hade jag också i stort sätt hela dagen. Ont i varenda skellet ben, huvudvärk till max.



Tog några värktabletter till slut när jag kände att jag vågade. Vilket resulterade i att jag svettades som en tok men värken blev bättre..
Linnéa är jätte seg, men hon har fått i sig både isglass, lite välling och blåbärssoppa. Just nu är hon ganska pigg. Sitter upp och leker. Men hon sover mer än vanligt.. Jag är fortfarande sängliggande. Även Bella nu. Hon ligger här breve mig med hinken i högsta hugg, hon har inte kräkts än, men hon tror att hon mår illa och trött är hon med. Vilket märks för hon blir extra tjurig då..

Kan ju berätta något roligt mitt ibland all skit igår damp de ner något roligt i brevlådan

Så så fort jag orkar ska jag fixa med fotoalbumet jag har gjort.
Förut längtade jag efter korten. Nu längtar jag bara efter att bli frisk så jag kan fixa med dem också..

De var väl allt, nu ska vi vila igen..
Puss Hej:*

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

ska bli kul o se korten när dom är i albumet sen

2010-02-24 @ 13:57:50
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0