Party

Igår var de dags.. Inflyttningsfesten och lite födelsedags firande för Frida. Hon och en kompis till henne har hyr ett hus ihop på landet. Så vi var där:) Blev bjuden redan i början av juli så känns som man väntat en evighet..

Tjejgänget från gymnasietiden skulle ju vara där. Gud vad kul de var att träffa alla. De är ju inte allts för ofta de inträffar. Jätte skoj:)
Först skjutsa Mats in mig till rese. Gick och fixade med busskortet och då kom Malin och hennes respektive:) vi var lite tidiga, skönt att jag inte var tidig ensam. Sen kom Emelie med tåget.. Och samtidigt då kom även Sofie och hennes karl. Sen vänta vi på bussen. Och när vi hade åkt en stund klev även Sofies sambos kompis på. Och 50 minuter efter vi klev på var de dags att stiga av där Frida och hennes bror väntade på oss:) Tjejerna Åkte i ena bilen och grabbarna i andra.:)

Väl där bosatte vi tjejer oss på balkongen ett par timmar..:)
Vid ett toabesök heja jag på de inne i köket.. Haha höll på att dö av skratt. Magmusklerna värkte:). Rickard(Sofies Mattes kompis) utbrister högt för alla Är de någon som vill ha whisky? glatt håller han fram en sån där jätte liten flaska med bara några ml i:). Tänk om alla hade sagt ja. De var roligare om man var där. Alla skratta:).

Sen kollade vi även in stallet. Där även gruppbilden på oss togs.. Och sen tillbaka, fast då stanna vi i hallen och dansade och hade grymt kul.

Halv ett fick vi skjuts till bussen, eller innan för bussen gick halv ett:). Och på bussen ropar Malin till sin sambo utan att alls tänka efter vad hon egentligen säger Men har vi mer cannabis hemma då? De var också kul, men man borde varit med för att hänga med:). På stationen vänta vi in Emelies skjuts. Sen gick vi och käka, eller de andra åt jag titta på. Och efter de åkte alla hem utan jag. Kollade läget på stan och tog sista bussen hem.. Träffade Linnéas farmor på vägen från bussen så fastnade där en stund och pratade. Och när jag kom hem slocknade jag direkt:)

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0