Lång men kort dag:)

Kl är inte alls mycke, men de känns som man hunnit med hur mycke som helst..

I morse gick jag upp och klädde i ordning mig och fixade frukost och så gick jag in för att väcka Linnéa som redan låg vaken i sängen och lekte med sitt gosedjur:). Hon blev jätte glad och gav mig nappen och sträckte upp armarna.. Så blev de blöjbyte och på klädning och frukost. Sen väckte vi Bella innan vi drog på regnkläderna och begav oss till dagis.

Idag var första gången Linnéa var själv där. Fast inte för så lång stund. En halvtimme fick räcka.. Jag stannade kvar tills efter frukten och sen lämnade jag en ledsen tös på dagis och gick hem till en trött tös som låg och slöglodde på sommarlovsmorgon..

Vi åt lite tillsammans innan jag gick tillbaka till dagis. De hade gått bra, hon var lite ledsen först. Men så gunga hon och titta runt på de andra barnen..

Sen hem igen till Bella som skulle klä i ordning sig så länge och sen bussen. Fick vänta ett bra tag:) men sen kom den.. Väl inne i stan möte vi upp Sandra och Thea och kolla lite affärer innan vi gick till trädgårdsföreningens lekpark.
Efter lite lek var de även dans där idag:) så de var vi med på. Sen gick vi jämter åna bort till tanneforsslussar och där kasta vi lite sten i vattnet.. Sen vidare till johannelund där vi sen tog bussen hem. Eller först åkte vi och handlade sen gick vi hem:)..

Då laga vi mat, åt, Linnéa bada, och då gick Bella ut. Välling, godnattsaga och tandborstning och Linnéa kom i säng redan 5 i 7. Tycker vi hunnit med hur mycke som helst.

Bella kom precis in. Så vi ska mysa innan hon lägger sig och sen blir de sängen för mig med.. Helt slut:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Emelie

jo vi ska köpa en grind till köket, men han är ju i sofforna med.. och ska upp vid datorn.. och upp i allt annat som han kan ramla ner ifrån.. haha :) igår klättrade han upp i bokhyllan.. han är ju så smart nu att han flyttar sin stol och ställer sig på den och klättrar upp på allt med..

hoppas inte linnea bli lika vild som honom.. :) ska testa fiskolja.. så får vi se om det hjälper!

2010-08-14 @ 16:09:05
Blogg: http://momemelie.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

eftersom jag är överviktig så ska jag inte gå upp massor utan bara lite grann. så hon tyckte att jag skulle försöka stå sill nu i vikt. som mest ska jag gå upp 7 kilo i hela graviditeten.

2010-08-16 @ 17:18:02
Blogg: http://momemelie.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0