tröttheten löst.

Kom på varför jag är så fruktansvärt trött hela tiden. COCA COLA. Att de ska vara lösningen på allt då:). Haha. Nae men så här blir de varje gång jag slutar dricka de. Tyvärr. Och nu har jag slutat igen. Och är så trött så trött. Konstigt ändå. Men så är de. Mötet så skolan gick bra, var ju på föräldraträff ang Bellas skolstart i höst. Tur att carro var där, känner mig alltid så vilsen i såna situationer. hennes dotter är ju född ett halvår efter min. vi la även fram ett önskemål hos rektorn, eller carro skötte pratandet. Som sagt var, tur att hon var där. Tycker inte alls om platser med mycke folk. Blir helt jätte tyst. Jämt. Typiskt. Nae nu ska jag krypa på golvet. Och ta fram dosan jag hade ner bakom soffan.. Hoppas jag kommer upp igen:) puss puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0