Trött idag.

Kan jag lova att jag är jätte trött och seg. Ändå somna jag jätte tidigt igår. Vet inte vad de är. Har börjat gå upp I vikt med nu. Massor. Från att först bara öka jätte lite. Till att stå stilla I vikt helt för att sen gå upp jätte mycke på 4 veckor, känns ju lite skumt på där. Sf låg på 30 igår. Så nu ligger jag på mitten kurvan igen. Och Pyrets hjärtslag var på 137. alla andra värden var med bra med. Bella tyckte de var tråkigt att följa med dock. Haha, kunde inte sitta still och ville pilla på allt. Och pratade hela hela tiden. när BM sa att man måste lära sig vänta sa hon drygt "men jag har inget tålamod" förstår henne. vi fick vänta en halvtimme extra pga de blivit fel IGEN.

Vad andra tycker
Skrivet av: Anonym

Okej va kul =) Med mig är det bra också. =) Han har inte ringt än hehe.. Så jag väntar på det. Får gå hemma medans jag väntar, slappt =) Kram

2009-03-11 @ 14:31:22
Blogg: http://dumboelin.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hehe nae de är det ju inte.... hehe

2009-03-11 @ 18:30:31
Blogg: http://dumboelin.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0