poker.

har precis spelat texas. och de fega spelarna bara foldar hela tiden, inget kul då ju. men vad gör man. haha. ligger i min säng nu. och allt luktar bränt överallt. vilket nog är de ändå som varit lika mellan min grav. när jag väntade bella tyckte jag med att de lukta bränt, eller brandrök mer. skit svårt att somna då ju. på måste man hela tiden gå upp och kolla runt för att försäkra sig om att de faktiskt bara är inbillning. grym halsbränna med. aj aj. de hade jag aldrig med bella. däremot fick jag för mig att om jag somna skulle jag sluta andas . knäppt sånt där. hormonerna sätter verkligen ett spratt i hjärnan på en. godnatt, puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0