Barnamord.

Har precis nyss läst I både Corren och aftonbladet om mamma I här I linköping som misstänks ha mördad sin lille son. Knappt 2 år gammal. Tycker de är så himla otroligt sorgligt. Och kan inte alls förstå hur något sånt kan inträffa. Ett barn, ett litet litet barn. Och då tänker jag även mycke på helga så fort jag läser om barn och död. Om när jag den där morgonen fick veta att hon var död. Att jag hade så svårt att fatta att de var sant. Och jag fick inte direkt reda på mer än att hon var död. Tusen tankar I huvudet om vad som hade kunnat hänt. och när jag sen gick förbi pia och såg på löpsedlen att hennes Pappa satt misstänkt för mord. de var så hemskt. lika tragiskt som denna lilla pojke nu. fy.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0