fullt upp typ. eller nått:)

v.9 Måndag: Bella ska till passagen med hennes grupp på dagis *Spännande*. Jag ska även till st.lars på möte + lämna papper på diverse ställen I stan. Tisdag: ännu en tidig morgon, jätte tidig till och med för jag ska till sjukan. Dags för kolposkopin. Är rätt nervös. Sen ska sandra och Thea på mat. Fredag: jag har möte igen, fast stadsmissionen. Och I helgen blir de busfabriken. V.10. Måndag: har båda möte på stadsmissionen. V.11. Tisdag: barnmorskan. Då ska busan följa med. V.12. Torsdag: Thea 1 år, vad tiden springer iväg då. Så ser de ut ett tag framöver, ni får gärna hjälpa mig att komma ihåg:) haha. Pyret ligger helg lustig. De gör ont hela tiden, som om h*n försöker klämma sig in under revbenen. Men där får du inte plats lilla vännen. Mamma tror de är en pojk, Mats en tös. bella vill de ska vara en tjej. och Sofie vill en pojke. haha. vad tror ni? pojke eller flicka?

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

eh pojke så det blir en flicka haha :) guud thea ett. fy vad hemskt du får inte skriva så.

2009-02-23 @ 23:55:26
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0