Busan, världens bästa tjej.

imorse innan Dagis idag när vi stod i hallen sa hon till mig "Mamma, visst är JAG de bästa som hänt i våran familj" jag svarade att de var självklart att hon var de. Då sa hon "Men vi är ju ingen familj" Men jag sa såklart att vi var en familj bara hon och jag. Men enligt henne kan inte en familj bestå av bara två personer. så sa hon "Men snart är vi ju en familj i varjefall" undrade hur hon menade då hennes kommentar blev "för sen när du har en massa barn, då är vi en riktig familj" gulligt sagt. Men de får räcka med barn sen. haha. var på ikea och hittade en present till Sofie, hoppas hon blir glad. träffade även björn där. han kom fram och klappade på magen. och berättade att liams hosta blivit bättre. skönt de. nu ska vi äta popcorn. puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0