Försov oss och lugg!

Idag vaknad vi way to sent. Så bus blev lite sen till skolan, länge sen nu, men glad att jag vågade somna..
I och med försovningen går jag inte min vanliga runda idag. (Måste skryta lite, MEN FAN VAD JAG LYCKATS GÅ NER DÅ), blir lite danspass istället:)

Klippte lugg I helgen:). Cissi pusha på, har funderat på de ett tag, och hon tycke med de så jag klippte och hon säger "Jag ångrade mig" haha tack för den men så här blev de

Vad andra tycker
Skrivet av: jessica

kan också vara så att barnen "utnyttjar föräldrarna" typ får man inte hos ena så får man hos andra (det är ju föräldrarna som gör barnen till vad dom är faktiskt även om tex adhd kan göra det värre hos barn) sen tror jag att som jag skrev innan att man är van vid att få avlastning så klarar man det inte själv. men jag tror absolut att det är som du säger att ensamstående klagar mindre.

2009-12-08 @ 10:22:42
Blogg: http://metrobloggen.se/fitmom
Skrivet av: Frida

Blev ju jätte fint me lugg ju!! :D O vad kul att träningen gett reslutat! :D Avundsjuk på dig ;)..

2009-12-08 @ 15:58:07
Blogg: http://fridasimonsson.blogspot.com
Skrivet av: Gnetgalten

Vilken härlig puss mun du har:)

2009-12-08 @ 23:12:36

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0