Har inte blivit nått sovande än. Dumma mage.

Har inte kunnat sova ännu. Och jag är jätte jätte trött.
Idag är de inte för att Pyret ligger och bökar, utan jag har sammandragningar.

Inte så att de gör ont, men magen har varit konstant stenhård hela natten typ. Riktigt riktigt hård, och när magen är hård trycker de liksom upp mot lungorna också. Och hur jag än ligger gör de ont I revbenen.

De värker lite nu på ena sidan I magen dock. Men de började precis nyss. Och de gör inte jätte ont heller, utan bara lite.
- Sjukt är de!

Vad andra tycker
Skrivet av: amanda

Precis det tror jag också :)

Visst är det jobbigt? Jag gör oftast något till johan bara, sen äter jag ibland även att jag vet resultatet efteråt:P Mne bebisen behöver ju näring som sagt.



Det är visst inte bara jag som har de jobbigt på natten, Du också verkar ha det! :/ Hoppas du får lite sömn iallfall :)

2009-04-12 @ 12:02:24
Blogg: http://amandasbebis.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0