Våran dag!

Igår var de dags för våran dag.. Min och Bellas.

Den började kl 7 då stod Linnéa och hoppade i sängen och ropade "till Thea, till Thea, till Thea". Så vi gick upp och gjorde oss i ordning. Runt halv 9 gick vi. Linnéa hade redan börjat klä på sig ytterkläderna när jag kom ur duschen. Hon ville verkligen iväg snabbt:) så ja vid halv gick vi, bussen gick 3 över 9 så vi handlade lite färddricka på willys innan. Tjugo över bytte vi buss och halv lämnade vi Linnéa hos Thea. (Och Sandra och Jimmy förstårs).

Sen tog vi bussen till gamla Linköping för att entra Fenomen magasinet. Idag hade vi massa tid på oss till skillnad från sist:) missade att ta så mycke bilder därifrån som jag hade velat dock. Dumma mig:) men de är svårt att ta konst samtidigt som man pillar på en massa grejer:). Innan vi åkte därifrån blev de givetvis en strut karameller en till Bella med lite olika och en till mig med brända mandlar

Sen åkte vidare till stan igen för att gå till biografen, där köpte vi...
...sen väntade vi, bara en jätte kort stund, för sen blev de dags:) Hotell Gyllene Knorren -filmen jag tyckte den var rolig. Bella tyckte, ja hon sa att de var den bästa filmen hon sätt:) sen sprang vi vidare till hm. Och så snabbt till McDonalds för lite av de här...
Efter de fick vi stå i kö i 45 minuter för att äta. Sen gick vi därifrån utan att bli klara riktigt, åt på busshållplatsen för vi ville inte behöva vänta 30 minuter på bussen sen.. Vi stannade sen hos Sandra ett bra tag..

Idag har jag mått konstigt. Och nu har jag världens huvudvärk.. FÅR INTE BLI SJUK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0