Update..

Nöjd över dagen. Den har rullat på. Skönt att komma hem så tidigt. Man skulle alltid sluta kl två:).. Slutar tidigare i morgon, halv ett redan. Men börjar desto tidigare. Så kl ringer fyra. Så kan tippa på att de finns minst tre trötta tjejer här i morgon. Vet i varjefall två som brukar bli griniga:). Så inga alltför krävande aktiviteter. Bella ska visserligen leka med Jocke, förlåt Joakim heter han. Bella blir tokig om man säger fel:) så får se hur trötter hon är i morgon.

Idag har vi i varjefall hunnit klämma i oss semla, tvätta, dammsuga, (Bella har lekt ute), laga mat, äta, bada, så fixade Mats min cykel med. Så vid tio i sju gick vi och mötte honom. Linnéa åkte i säng direkt. Medan jag gjorde frukost till i morgon. Sen kollade jag och Bella på slutet av...
Ja just de, förortsungar.
Började kolla på den igår. Såg en timme. Och nu ska även jag sova. Kl är redan kvart i nio och de blir ju himla tidigt i morgon.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0