Tisdag 8/3-11

Skulle egentligen skrivit i morse när jag satt på bussen (även då jag tog bilden) .. MEN jag måste glömt bort när jag började messa med systeryster. Haha..

Vi hade en jävligt jobbig morgon idag. Fruktansvärd. Jag vaknar upp straxt innan fem. På soffan. Somnade alltså precis när jag hängt upp sista tvätten med tvättkorgen som gosedjur. Och grymt frusen var jag så kröp ner bredvid Bella för att värma mig och väcka henne, men jag somna om. Tyvärr. Så vi försov oss. Men hemma var vi så himla effektiva att de inte var några problem. Vi skyndade iväg och tog cykeln för att spara tid. Lämnade Linnéa kvart i sju. Sen upp på cykeln, Bella glömde sin i skolan igår så jag skulle skjutsa henne. Vilket i de stora hela resulterade i att jag inte äger någon cykel längre:(. Och Bellas väska fick klippas bort med en sax hon sprang och hämtade. Och då blev vi osams. TIO ÖVER var vi klara och jag sa Hej då till Bella och sprang för allt livet var värt . Men bussen åkte mitt framför ögonen på mig.. Retligt nog går bara varannan dit jag skulle så fick glatt se en buss till åka förbi. Innan jag kunde kliva på... Den var en minut sen till min hållplats. Och när vi var inne i stan skulle den nästan vara i vidingsjö. Så då var den jätte sen. Verkligen ALLT gick emot mig och jag bara väntar på nästa grej.


Nu sitter jag på bussen hem. Men kortet är taget från morgontusen. Just nu är vi straxt på rese. Och jag verkligen längtar tills vi kommer hem idag. Blir att slänga på lite tvätt. Så är de ju idag man ska äta semlor och de verkligen luktar de överallt ute:) så man blir ju så himla sugen. Jag älskar ju sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0