Nästan dödsjuk.

De är så de känns i varjefall. Vaknade i morse med ont i halsen precis som jag gjorde igår(då gick de över). Idag gjorde de grymt ont. Kom så plötsligt och de var svårt att andas och svälja.. Kände mig smått yr ibland men antog de berodde på andningen. Ringde vårdcentralen efter Bella gått till skolan och fick en tid kl 10. Lämnade Linnéa halv och gick bort.

Blev sen undersökt i 40 minuter och under den tiden fick jag hög feber och började frysa som tusan. Hon kollade min plus sex ggr och lyssnade på hjärtat flera ggr med. Blev lite orolig då:)

Sen fick hon hämta hennes handledare som även hon kände på halsen och kollade i, den var helt röd och svullen. Men de var en kraftig förkylning.

Kändes konstigt att gå till doktorn för att veta att jag var förkyld:) Där emot var även sköldkörteln svullen så de fick ja lämna prover om. Bara invänta svar nu då..

Och blir inte halsen bättre ska jag in dit igen. Men de löser sig nog.

Känner mig sjukare än aldrig för står jag upp blir jag yr. Sitter jag upp likaså. Klarade därför inte av att äta idag.. Tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0