Ligger hemma idag med..




Fast ja, inte så konstigt. Blev ju beordrad sängvila ett par dagar. Så Linnéa är på dagis idag med. De skulle gå till stora lekparken och busa idag. Nu har de ätit lunch och snart ska hon sova middag. Ska hämta henne när hon sovit färdigt typ. Innan mellis där. Bella slutar om en timme och sen hämtar vi Linnéa tillsammans..

Känns ändå rätt skönt att ligga stilla. Hade kanske kunnat/behövt sova med.. Men nu blev de inte så. Känner mig bättre ändå fast de gör ont i HELA kroppen idag.. De gjorde de inte igår. Igår kändes de mer konstigt i huvudet. Yr, andfådd och utmattad. Idag är jag mer klar i skallen men kroppen som sagt gör ont.. Men de blir bättre med tiden antar jag..

Däremot är jag VÄLDIGT STOLT över min lilltjej som både kissat och bajsat på pottat. Och hon vill gärna gå dit och sätta sig så nu är hon nog reda för potträning på riktigt. Trodde de skulle dröja massor pga hennes rädsla efter hon var sjuk och allt. Hon blev ju livrädd. Hon själv satt och log med hela ansiktet när hon testade pottan vid blöjbytet innan sängen igår. Dagen innan bajsade hon när hon kom ur badet.

Hade väl tänkt vänta till sommaren först, men eftersom intresset från hennes sida är så stort är de nog bäst att börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0