Helg!

Jag har alldeles för mycke att göra. Eller rättare sagt jag gör alldeles för mycke att jag inte hinner med de jag borde göra. Jag prioriterar fel fast ändå rätt och så blir de pannkaka.. Typ.

i torsdags jobbade jag på landet och kom hem grymt sent. Bjöd Cissi som varit barnvakt eftersom dagis stängde innan jag kom hem på käk, sen såg vi lite film när Linnéa somnat. Måste ju hinna med att mysa med stora tjejen innan hon ska vara borta en hel helg..

I fredags blev de jobb i malmslätt. Hann inte hämta Bella innan hon skulle åka och nu känns de himla tomt. Vi gick (jag, Cissi och Linnéa) till ikea och köpte present till bästa Thea, fynda även min plånbok:) och köpte hårfärg. Sen tittade vi lite på

Erik Saade
för han var där:)... Hihi. Sen köpte vi mat och jag och Linnéa möte upp Dennis och gick hem till mig. Där blev de wii när Linnéa somnat. Så slängde jag i lite färg i håret med.


Idag myste vi lite först och gjorde oss i ordning. För idag blev de kalas:) Thea fyller 3 år. Fast nu är de ju igår för kl är ju så mycke..

GRATTIS THEA PÅ TRE ÅRSDAGEN
Efter kalaset åkte vi först förbi subway. Min debut faktiskt:). Sen handlade vi på lidl innan vi gick hem. Där åt vi och inväntade Sofie för lite lördagsmys:)

Så nu har jag massor att ta tag i imorgon. Alldeles för mycke faktiskt... Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0