Midsommar 2011

ja de är det  ju fortfarande. Men igår var det den stora dagen Midsommarafton.

Vi började dagen med att göra oss i ordning. Dock byte jag kläder lite senare =)

     

Vi var även en sväng hos mor där jag lånade tråd för att binda midsommarkrans och Ceclia hjälpte oss med håret. Därefter begav vi oss iväg till Sandra Jimmy och Thea. Tvärr blev nästan alla bilder jag tog där suddiga =(
Men där åt vi god mat. Potatis, burkskinka och gräddfil med gräslök. Gjorde även den goda midsommartårtan. =) Och jag bytte klänning.

   
  

Efter det begav vi oss in till stan, där vi mötte upp Ceilia och Sofien och gick til trädgårdsföreningen.
Där vi åt den goda tårtan =) och sen restes stången och man fick se massa tråkig dans först. Thea och Jimmy tröttnade och gick bort til de andra på filten medans Jag Bella och Linnéa tappert stod kvar. När den ÄNTLIGEN blev färdiga Dansa vi runt stången..

    

När det var klart åkte vi hem till mig på lite................


Då kom även Mamma, Pappa och Mats förbi för att fira Midsommar med oss.
+ att jag öppnade paket då jag fyller 26 efter helgen..



  





  


     

Och så ett par vita leggings men de tog jag inte kort på..
Jag är nöjd över gårdagen i stort. Och sommade tidigt Tack och lov.. har haft jätte svårt att sova sista tiden. men igår sommnade jag bara ifrån när jag och Bella skulle kolla på Sommarlovsmorgon på svtplay eftersom vi missade det igår. Som tur var sommnade hon med ifrån precis innan mig =)..

Vaknade tio idag. Jag först, Sen Bela och sist sjusovaren Linnéa =). Känns jätte skönt att sova så många timmar då det blivit mellan 2-4 timmar per natt sista tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0