Mycket gjort idag.



Ja de tycker jag i varjefall..
andra kanske inte håller med och räknar man med hur länge jag varit vaken kan jag kanske hålla med lite..

Kl ringde 5, Bella kom upp tjugoöver och vi låg och gosa lite. Somnade om båda två faktiskt. Men runt 6 gick jag upp. Och väckte Linnéa och så Bella igen:) Då blev de kläder och frukost. Sen blev de bolibompa och vänta på att telefonen skulle ringa. När kl är halv åtta är de klädracet på bolibompa. Så de körde Bella idag. Hon hann inte innan tiden var slut. Men termo, skor och sånt var på och tjugo i är de tandborstning. Eller lite innan för nästa program börjar då och de var då Bella gick till skolan.

Jag och Linnéa myste och väntade lite till. Ganska länge men vid 10 pratade jag med syster och sen plockade jag undan allt på borden i köket och dammsög och torkade golvet. Fixade käk till Linnéa. Sen var inte hon ett dugg trött.. Haha
Hon satt och blundade till och från i soffan och jag frågade om hon skulle lägga sig i sängen men NEJ hon var inte trött. Men ändå sov en någon minut senare. Då var jag med hungrig så fixade att äta till mig och åt. Tog de lite lungt. Ringde kvinnohälsan innan jag fixade maten också. Så de är gjort. Måste ändå vänta nu när de blivit uppehåll. Tyvärr. Aja.

Ringde Bellas fritids och messa Sofie. Sen kom de. Bella först och så Sofie då gick jag ut med två sopsäckar. Och efter de diskade jag lite. Sen tvättade jag även två maskiner tvätt, inte samtidigt. Och mitt i allt gick Sofie hem och jag lagade mat och natta barn. Hade läxläsning med Bella och natta nästa barn. Diska lite till hängde tvätten. Och packade ner alla ytterkläder vi inte behöver just nu. Och sen satte jag mig ner och nu ska jag sova. Kl ringer 5 i morgon igen. Vi ska gå hemifrån kl 7. De blir jobb i vidingsjö. Skönt de..

Så ja jag tycker i varjefall jag hunnit med en Hel del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0