Januaritestet

Har du under de senaste två veckor:
Druckit alkohol?
- Nope
Saknat någon du inte borde sakna? - Inte de heller:)
Hört någon snacka skit? - Ja tyvärr. Flera ggr
Skolkat från skolan? - Går inte i skolan ju:)
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - Nej, alla är så lyckliga så...
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? - Ja, min syster.
Blivit irriterad på någon? - Många ggr.

Dig själv
Trivs du med ditt utseende?
- Nej inte förtillfället. Dumma piller...
Vad är din normala hårfärg? - Den var blond innan jag började färga. Nu vet jag inte. Typ grå utväxt fast lite mörkare men ändå ljust? Haha.
När fyller du år, och hur många år blir du? - 27 juni, 26 år
Vart vill du helst bo? - Hus på landet. Inte öde landet utan livet samhälle typ
Redo för barn? - Har redan två, men inte redo för fler
Redo för att flytta hemifrån? - Ja då, hoppas jag då de var många år sen nu:)
Använder du linser eller glasögon? - Nej, men skulle behöva.

Pengar
Tjänar du egna pengar?
- Ja då, de gör jag.
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - Knappt inget, är inte så ofta jag köper kläder.
Gillar du allt du köper? - För de mesta
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? Inget, men de är nog dags för shampoot är slut:)
Sparar du till något? - Ja de gör jag.. Nu till flytten. Sen till sånt vi behöver. Och förhoppningsvis lite semester i sommar.
Har du pengar på ditt konto nu? - Ja, men lönen kommer inte än på några dagar.
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste tiden? - inte ett ändaste korv öre.
Betalar du allt du behöver? - Ja, de gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0