Idiot Malin!!

Hatar mig själv otroligt mycke just nu

Tänk er att somna 8 på kvällen -Underbart.
Men inte lika underbart att vakna igen halv 10 och inte kunna somna om fören kl 3 när kl ringer 5.

kl ringde 5, de vet alla grannar. Men varken JAG eller Bella eller Linnéa vaknade av någon väckarkl. Vi som vidare. Och vaknar tjugo över jävla 8
Fick panik, visste inte vad jag skulle göra. Började nästan gråta med vad hjälper de. Svor åt mig själv. Gråten är fortfarande riktigt nära. Nästan panikartat. Sitter på bussen nu. Jag började för en timme sen och än är jag inte framme. Men jag har ringt till dem. Först ville jag bara sjukanmäla oss. Då hade jag ju kunnat ringa till tandläkaren. Men vi har tyvärr inte råd med något av de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0