Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar

Ett brev... Hmm brev. Är ärligt inge bra på att skriva brev:). MEN...

Skulle här med vilja tacka min mor. Katarina...
Tack för att du finns där i alla nödsituationer. Vissa som jag ställt till med själv (många av dem). Men även annat som jag inte kan råda över själv (för de är mycke sånt med även om vissa grejer som hör till denna kategori är mitt fel från allra allra första början).

Även om jag är vuxen och borde fixa de mesta själv så gör jag inte riktigt de även om jag skulle vilja. Fast även om man är vuxen fixar man inte allt själv. Alla behöver en stöttepelare, en vän, en partner. Ingen klarar allt ensam..

Och vad skulle jag vilja säga till min far? Per
Vet inte riktigt faktiskt. De är tråkigt att vi inte känner varandra bättre. De har blivit så med årens lopp. Lite trist. Och skulle nog vilka ändra på de.


Åh andra sidan när jag ändå pratar om sånt skulle jag vilja ändra på mycke. Ha fler vänner. Vad hände med dem?

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

ja alla behöver någon, så sant som det är sagt. men vi har ju även varandra <3

2011-02-01 @ 22:29:35
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0