Dag 17 - Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?

Nu tänker jag vara så där himla knölig igen. MEN sån är jag:)

Jag skulle vilja byta liv med någon rik människa. Bo i ett fint område i ett fint hus där någon annan sköter alla sysslor inne och ute. Medans jag är lyxhustru och ligger i solen vid den fina poolen och äter sorbe.
Som tur är blir de ju bara för EN dag för hur bra de livet ändå skulle vara skulle jag inte vilja leva så utan mina barn..

Jag skulle även för en dag vilja byta liv med mina barn. Se vardagen i deras ögon. Skulle vara spännande och då vet man exakt hur de ser mig med om de nu är bra? Haha. Så de får bli byte på en helg när vi alla är hemma i så fall. Så är jag Bella på förmiddagen och Linnéa på eftermiddagen. Fast skulle ändå vara kul att att se från deras ögon hur de är i skolan och på dagis..

Nu skulle man givetvis bara välja en. Men de är inte alltid så lätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0