Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Alltså jag lyssnar väldigt väldigt sällan på musik överhuvudtaget. Därför har inte jag några speciella låtar som jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt eller arg.

För r lyssnade jag mycke på en skiva när jag var nere. En bland skiva där jag inte vet vad någon av låtarna heter. De är nämligen en bränd skiva och de är inte jag som bränt den eller valt låtarna utan den blev kvar hos mig en gång..

Sen tycker jag...eller tyckte jag om att lyssna på musik när de var party. Är säkert så ännu, vet inte riktigt. Och då blir man ju glad:) mest partymusik då:) finns väl ingen speciell där heller:).

Fan vad jag är tråkig men så är de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0