Helgen slut igen..

..och nya veckan har till och med börjat.. Inte vilken vecka som helst utan Sportlovsveckan:).
Men de var inte de jag tänkt skriva om utan helgen. Typ:)

FredagSlutade skapligt tidigt och åkte direkt till Linnéas förskola för utvecklingssamtal. Bella kom sen dit och vi begav oss till affären. Sen blev de pizzabakning och fredagsmys innan sängen..

Lördag tjejerna vaknade kl 6. Så de låg och kollade på tv i min säng medans jag halvsov. Halv 8 gick vi upp. Då blev de frukost och sen mys:). Medan vi väntade på att mamma skulle höra av sig i väntan blev de disneydags och även ett bad. Efter de hört av sig letade vi reda på lite kläder och klädde i ordning oss för att sen gå ut i kylan. Burr..
Mina yngsta systrar var barnvakt medans vi städade lite i gamla lägenheten. Och på kvällen blev de melodifestivalen:) barna somnade och jag var uppe bra länge..

SöndagVaknade ganska sent allihop. Rätt skönt. Tog de lungt innan vi begav oss till gamla lägenheten. Först var tjejerna med medans jag skulle torka ur kyl och frys och fixa lådorna till skruvade även dit toasitsen. Men de blev långtråkigt och de gick över till systrarna. Kanske låter som detta borde gått fort. De gjorde de inte...

Sen hämtade jag upp tjejerna för vi skulle kolla in isbanan jag upptäckte fanns här:) åkte lite i backen med. Hade pulka med oss så.. Sen blev de även lek i lekparken
När vi lekt klart var de dags att laga mat, och när vi ätit färdigt kom Dennis över för lite plugg.. Somnade ganska skapligt sen. Bella med:) framför Pippi Hihi.

Måndag Ja jag vet helgen är slut:) har dock glömt bort de hela dagen Haha. Vaknade, steg upp, tog de lungt. Ringde flyttfirma och gick promenad i väntan på Sandra och Thea. När vi kommit hit stannade tjejerna ute på tomten
Vi fikade även för att sen ge oss iväg ut för lite mer bus. Denna gång i backen och lekparken. Klockan drog iväg och vi fick dra med oss två tjuriga damer hem. De gick över väl hemma sen och jag lagade mat som vi avnjöt:).

Glömde blöjor när vi handlade innan så följde dem till bussen och köpte blöjor på vägen hem sen.. Efter de gjorde vi inte mycke vettigt inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0