Helg...

Skapligt skönt:) faktiskt..

Fredag så jobbade jag till tre. Sen väntade jag på bussen som var 25 minuter försenad. Och när vi var straxt efter rese stannade självklart för att hjälpa till då bussen framför krockat.. Blev med andra ord skapligt sen till dagis och fritids. Vi behövde inte stanna allt för länge vid krocken. Mer invänta andra bilar som var på väg. Hämta Bella sen Linnéa och sen hem och packa. Mats kom straxt efter vi kom hem. Och Bella åkte iväg. Först vänta vi en stund men sen käka vi. Och då kom Dennis över så vi gick handlade och efter de umgicks vi bara.. Synd att jag inte hittade kluddet:(.

Lördag blev jag väckt tidigt av en tös som ville ha välling. Sen somnade hon om. Men inte jag. När hon hade vaknat gick vi till min mamma. Lämnade av sötnosen och gick till min gamla lägenhet för att städa..

sen var vi hos mamma och åt
Linnéa åt sin allra första:) och de var gott...

Söndag Vaknade vi jätte sent och gick iväg till ikea för att inhandla present. Sen gick vi iväg till min mamma igen. Till Sofies kalas eftersom hon fyllt år :) Stannade rätt länge men sen gick vi och handla och sen hem och lagade mat och käka.. :) läggdags nästan direkt.. Nu tittar jag på lite film.. Och ska straxt sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0