Tomt.

... Ja de är precis vad de känns här nu. För idag sover Bella över hos en kompis för första gången. De känns väldigt annorlunda jämnfört med hur de känns när hon sover hos sin Pappa.. Fick sms förut som jag inte riktigt fattade. "pusspusspusspusspusspuss:) Love ice äred" bad henne skriva om men hon ringde upp. De hade berättat spökhistorier så Ice var rädd och kunde inte sova:).

Har även hunnit kolla in rean också. Som vanligt hittar jag INGENTING men min kära syster tjänade 849 kr. Hon köpte nämligen tre par skor för 198 kr som egentligen skulle kostat 1047 kr. Hon är en jävel på att fynda den damen.. Ett par skor som jag tittat på hur många ggr som helst fick hon med sig:). Blir nästan avis..

Jag hittade i varjefall nyårs kläder. Nu kunde jag tyvärr inte ha klänningen för jag blev så grymt fet i den att tårarna bara rann.. Men resten ska jag ha..
Har inte prövat byxorna än men tröjan. Och den blev jag kär i så fort jag såg den..

Fast egentligen spelar de kanske ingen roll vad man har på sig. Ska bara ligga på soffan ändå.. Förutom mitt på dagen då.. För då firas självklart min systers 16.e födelsedag..
    Fast nu måste jag sova. Har visserligen tagit bort mig ur bokningssystemet i morgon. Men kl ringer 7 i fall att Bella skulle komma hem. Och bara för de gör hon väl säkert inte de. Men men. Bäst att vara vaken ändå..
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0