JULAFTON..

Så här såg vi ut en dag som denna:)
Jag, Bella och Linnéa.


Blev väckt av båda tjejerna i morse, och då öppnades julklapparna som låg i strumpan. Efter de bada dem och sen åt vi en riktigt god frukost.. Lite omvänd ordning kanske men:) Efter de gick Bella med Cissi hem till mormor och fixade håret medans jag gick till centrum och handlade.

När vi kom hem igen alla tre sov Linnéa middag medans jag och Bella sminkade oss innan morfar kom och hämtade upp oss och vi gick vidare till mormor

-Känns rätt meningslöst att skriva om de här då alla som läser min blogg var där Haha-

Väl hemma gjorde vi i ordning lite julegott och mös ner oss i soffan till Polarexpressen. När filmen slutade blev de nattning att lillbus. På med myskläder och Svensson Svensson för mig och Bella. När de slutade stod tvn bara på medans vi spelade Uno. Sen ritade vi lite. Eller Bella gjorde tills hon fick hoppa ner i sängen och sova hon med.. Vilket jag med borde göra för länge sen. Ändå sitter jag uppe.
VARFÖR??
Bums i säng nu Malin

Och Tack för alla fina och roliga julklappar vi fått:). Tack Tack..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

varse :) säg till om skumbadet var bra sen med. gott luktade det. jag vill också ha badkar

2010-12-25 @ 11:23:14
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0