Dag 30, Ett Sista Ögonblick

De här med ögonblicken alltså Haha..
Mitt sista ögonblick är ju förhoppningsvis inte kommet ännu. Men de sista ögonblicket jag ska skriva om här får bli studenten..

Först vågade jag inte sova för vi skulle vara i trädgårdsföreningen halv 7-7 på morgonen om jag minns rätt. Jag åkte i varjefall in med första bussen som går. Natten spenderade jag med att sminka mig och platta håret. När solen började lysa på huset mitt emot minns jag, de var härligt:). Väl i trädgården tog vi kort och så. Tyckte de var rätt tråkigt där. Riktigt mycke folk. Och väl i skolan var de inte så kul heller. Inte heller i ishallen. Men de blev roligt när jag slappnade av... Och de var grymt nervöst att gå upp på scenen och skrika innan vi skulle åka vagnen.

Vagnen ja. De roligaste på hela studenten.. Så här efteråt är jag faktiskt himla besviken på den dagen:(.. Aja efter vi åkt vagn genom stan blev de fika hos mamma och jag bytte om till byxor och sen iväg in till stan för middagen som var äcklig. Sen gick vi ut och dansa och jag drack och drack och drack kändes de som. Men blev inte ens lite berusad de kändes med trist. Så jag och Frida tog bussen hem till mig och sov istället. Hon hade inte heller så kul. Alla kom ifrån varandra direkt när vi ätit nämligen. Alla utom jag och Frida hade respektive någon annanstans som de också ville fira med.

Så ja de bästa med hela studenten var att åka traktorvagn Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0