Dag 29, Mina Ambitioner

Den här kanske till och med varit svårast Haha. Eftersom jag inte kunde komma ihåg vad tusan ambition betydde:).. Men Har fått lite hjälp med de som tur är.

Så vad strävar jag efter, vilka mål har jag i livet.?
Vad är min drivkraft, det som gör att jag orkar o vill fortsätta?.

Och de är ju förstårs också jätte jätte svårt.. Vad tusan är de. Nä de är inte så svårt för de är mina barn. Jag är allt för dem. Fast jo den är ändå svår. För en gång i tiden ville jag ge upp trots Mitt då ena barn. Men hon har så många andra runt omkring sig att de kändes bäst.. Men nu vet jag bättre.. Jag vet att ingen av alla de andra som finns runt omkring henne någonsin skulle kunna ersätta mig. Och hon får de aldrig bättre utan mig i vilket fall. Hon kanske utåt sätt skulle få de bättre men hon skulle må sämre inombords.. Jag tänker stanna så länge som de är möjligt. Sjukdomar och olyckor kan man ju inte rå för. Men så länge jag kan då ska jag de. Och min yngsta tjej har nästan ingen. De ÄR bara JAG som är den ABSOLUT viktigaste personen för henne..

Så min största drivkraft att orka fortsätta de är dem..

Och jobbet, min största drivkraft där är pengarna. Sen är de barnen också för de är himla kul att jobba med barn. De härligaste varelserna så jorden. Men mest är de pengarna. De är typ inga pengar och väldigt väldigt långa dagar så ibland vill jag bara ge upp de ändå.. De känns inte värt de att vara ifrån dem så otroligt mycke för så lite pengar.. Men pengar är ju pengar och lite pengar är bättre än inga pengar. Och så länge man har råd med de nödvändigaste är de bättre än inget..

Men jag har inga jätte mål just nu i livet. Drömmar har jag som är just drömmar. Men inga direkta mål jag jobbar efter. Tar de än så länge som de kommer för de är de som fungerat allra bäst för mig..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är klart att ingen annan kan ersätta dig, som är deras mamma. Det var aldrig meningen heller. Men ibland kan alla ha det svårt och behöva lite hjälp. Låt nu inte någon annan trycka ner dig utan tänk på dig själv och dina underbara tjejer så kommer ni klara er jättebra. Kramar till er alla

2010-12-20 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0