Står helt still:)

Kan inte alls komma på vad jag ska välja som rubrik. Prövade att skriva flera men tyckte inget passa:).

Sitter på bussen på väg till jobbet. Ska vara på middagsgatan så blir bara en buss idag med. Skönt. Och en stor del av passagerarna har klivit av här vid Resecentrum.

Har i varjefall läst igenom Linnéas månadsbrev från förskolan. De har drop-in-fika där i morgon. Börjar kl 12. Antagligen slutar jag så himla sent i morgon för de så jag hämtar henne vid stängning så vi missar allt ihop. Skulle just vara typiskt de...
(Mamma, du har inte tid att hämta Linnéa i morgon så hon också får fika? Och du får träffa den trevliga personalen:) ?)
Hoppas jag får slutar tidigt i varje fall..

Har även satt mig vid dörren, varför gör jag de, jo jag tänker att jag vill komma av bussen fort:) MEN den pyser så himla högt varje gång de öppnas att jag får ont i öronen och ångrar att jag sitter här... Typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0