Fredag 11/3-11

Äntligen Fredag! Kan man tycka.

Och de tycker i stort sätt alla som jobbar och är lediga helgen. Även de som är arbetslösa men har helg varje dag? Haha. Vad blir de då för skillnad med helg? Aja..

Även jag känner i varjefall av den där känslan. Sista arbetsdagen för denna vecka. Och jag tycker de känns bra hela dagen. Och när jag slutar brukar jag få extrem hemlängtan på fredagar. De har jag inte någon annan dag. Men ju närmare hemma man kommer ju jobbigare känns de att komma hem. För man vet precis vad som väntar. Yttligare en sömnlös helg.. Suck.. Vill bara bli lämnad i fred..

Men får jag för en gång skull sova, vilket har hänt någon gång så där känns de helt underbart..

Som sagt, på väg till jobbet nu. Sitter allra långt bak. Bara där de fanns plats när jag gick på, och nu efter rese blir bussen nästan tom, alltid:). Men de kom på två rara tonårspojkar. Kanske 14-15. Låter så roligt när de pratar, inte målbrottet nu utan de pratar om sex. Och lhc, och någon kompis som dumpar en tjej och blir tillsammans med en ny och kompisen är tydligen glad för de:). De låter roligt. Vilka idéer de har som rör sig i huvudet på dem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0