Usch fy och blä...

Känns nästan som att hela mitt liv är borta.. Halva i varjefall..
HALVA LINNÈAS OM INTE ANNAT.. åh jag är så ledsen och har gråtit...
ALLA MINA KORT ÄR BORTA från telefonen.. Hade ju allt i den.. =(

Några finns kvar som tur är.. Men alla filmer är borta nu.. hann lägga ut en rolig på nätet i varjefall.. men allt annt.. =( Nu blir jag ju ännu mer ledsen...... Hennes första gång hon åt var filmad.. hennes första steg När hon försöker ta sig fram....  =( ÅHHHH Vad jag är lesdsen.......................



Finns ju så klart kvar några Bilder.. från de jag tagit sista tiden...
Men jag vet ju redan hur hon ser ut nu...
fast de är ju inte bara därför man vill  ha kvar dem.. det är ju minnen...











Så dumt ju... Nu när man äntligen tar massa kort och grejer =(  Ska tusan sluta med de........................

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till thea

jag vet hur du har de. vår hårddisk pajade ju vet du :) o jag hade en jätte söt video på thea från nyår 2009/10 som är helt borta. Jätte ledsen för de fortfarande.

2011-06-18 @ 11:14:22
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0