Tidigt i säng.

Eller ja.. Jag och väntade på de vanliga programmet jag brukar se på fredagar skulle börja men helt plötsligt var kl två och jag hade INTE sätt programmet och jag hade somnat ifrån även mitt blogginlägg jag höll på att skicka. Och då eftersom jag inte varit inne på ett tag kopierade jag allt och tryckte på skicka. Och väntade på att få logga in igen. MEN helst plötsligt var kl 8 och jag hade inte ens kommit in och Bella var vaken igen Haha. Fick posta de på nu på morgonen istället. Typiskt:) Så de kommer ett till inlägg om en stund i vilket fall men efter de ja,

ja då är de dags att städa och packa. Vilket rum ska man börja i idag då? Är en hel del som nu ska ner. Och nästa helg måste allt vara klart och städat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0