Så smal är jag:)

Hur smal är du ?

Jag gillar:

LÄSK
[x] Fanta
[X] Cola (jag ÄLSKAR cola)
[x] Sprite (zero)
[x] Hallonsoda
[x] Fruktsoda
[x] Päronsoda
[ ] Champis
[ ] Trocadero
[x]Loranga
[ ] Lightläsk (beror väl på vilken?)
[x] Sockerdricka
[ ] Must
[x] Jaffa
[ ] Pommac
[ ] Red Bull
[x] Zingo

Summa : 10


NÖTTER
[x] Cashewnötter
[ ] Chilinötter
[x] Jordnötter
[x] Hasselnötter
[x] Valnötter
[x] Pekanötter
[x] Mandel
[x] Pistaschnötter

Summa : 7


FRUKT
[x] Apelsin
[ ] Äpple
[x] Päron
[ ] Svart vinbär
[ ] Ananas
[ ] Vindruvor
[ ] Mandarin
[x] Banan

Summa : 3


GODIS
[ ] Lakrits
[x] Surt
[ ] Segt
[x] Sött
[x] Dumle
[x] Polkagris
[ ] Vinbär
[x] Knäck
[x] Marshmallows
[ ] Vingummi
[x] Kola
[ ] Tuggummi
[x] Marsipan
[ ] Klubba

Summa : 7


CHOKLAD
[ ] Vit
[x] Mjölk
[ ] Mörk
[x] Marabou
[x] Cloetta
[x] Kitkat
[x] Plopp
[x] Daim
[x] Toblerone
[ ] Frasse
[x] Ischoklad
[ ] Blockchoklad

Summa : 7


SNACKS
[x] Sourcream
[ ] Tacochips (inte som snacks, men till maten)
[x] Ostbollar / Cheeseballs
[x] Ostbågar
[ ] Pringles
[x] Dillchips
[ ] Jordnötsringar
[x] Popcorn

Summa : 5

Resultat : 39
0 - 13 : Du har anorexia!
14 - 27 : Du är smal
28 - 41 : Du är normal
41 - 54 : Du är lite överviktig


Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

och jag som äter typ allt det där är överviktigt då eller? haha

2011-01-02 @ 12:32:26
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0