Nyårsafton

Blev ingen tvättstuga. Jag somnade och råkade försova mig:(. Men gick upp och sorterade alla kläder på min säng i vilket fall medans jag inväntade att tjejerna skulle vakna. Jag blev förövrigt färdig före dem. Så la mig en stund till. Minns inte riktigt vad vi gjorde när de vakna Haha. Linnéa lekte med sin vagn och docka i varjefall.

Sen började vi göra oss i ordning. Och när alla var påklädda och klara fick Linnéa sova middag.
En del av min outfit då:)


Sen blev de lite skåla med skumpa..
Efter de blev de att invänta Tommy. Och medans vi väntade väcktes även Linnéa. Och när han kom vid kvart i fyra insåg jag att jag inte skulle hinna med bussen 52:). Men min stora älskling åkte i varjefall medans jag och lilltjejen gick till bussen och åkte hem till Sofie och Mattias på trerätters middag:).

Förrätt: Rostad macka med räkor och sås. Jätte mumsigt
Huvudrätt:

Efterrätt: Någonchokladgrej med glasstill.
ALLT VAR KANON GOTT

Och vi hade jätte trevligt där, men kl gick och de blev dags att åka hem så de kunde börja festa med:) och Linnéa ville ha välling så hon men inte åt hon något när hon kom hem inte Haha. Så missade vi Bussen pga dessa snömassor så man måste gå runt och ha sig. Och självklart gick den en gång i halvtimmen. Kallt.. Men skönt att komma hem in till värmen:)

Sen blev de massa mys i soffan.
Och Linnéa fick faktiskt se raketerna sen ändå. De började skjuta vid halv elva tror jag kl var. Hon blev jätte fascinerad. Och eftersom hon fortfarande var vaken kvart över elva pga ont i ögat kunde hon lika gärna vara uppe och se dem. Hon gillade de:) Sa "oj titta" medans hon pekade typ hela tiden:).. Nästa år ser vi ju inga raketer om vi inte går ut men de lär inte hända. Aldrig i livet. Jag vill varken få raketer på mig, Bella eller i vagnen.

Linnéa bestämde sig för att vakna 12 idag så blir inget sovamiddag här inte.. Däremot blev de filmmys med clementin:) Underbar start på året än så länge:)

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

haha så söt hon var på sista bilden. ni var jätte fina allehopp men hon ser så rolig ut på sista :)

2011-01-01 @ 15:30:48
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0