Kalassöndag

Vaknade sent idag. Tog de lungt först och sen frukost. Efter de gick Bella över till mormor för fix och jag och Linnéa badade, gjorde oss i ordning och så sov hon lite middag. Sen fick jag väcka henne och gå över till mormor jag med. Idag blev Cissis födelsedagskalas av. Och eftersom att min stora älskling fyller 8 år på tisdag slog de ihop de och firades tillsammans även om Bella, jag och Linnéa ska fira själva på tisdag. Vi håller ju på ju packa för fullt och styr så alla får inte plats här nu heller.
De blev fika och tårta och efter en stund var de dags att gå hem igen och laga kvällsmat som nu ligger i magen.

Så här ser tjejerna ut just nu
men inte länge till. De är sovdags nu för Linnéa. Bella ska lägga sig om en liten stund. I morgon är de vardag igen. Skolstart för Bella och förhoppningsvis Jobb och Dagis för mig och Linnéa.

De ser så söta ut när de sitter så där och leker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0