Dag 13 - En bild på ditt hem

Ledsen läsare. Men de blir ingen:)
Däremot kommer den vid ett senare tillfälle. Efter flytten.

Anledningarna (undanflykterna) är många:) så dem tänkte jag rabla för er
De är stökigt
De står kartonger i varenda rum (förutom badrummet då Haha)
Jag har inga lampor
Håller fortfarande på att sortera så de ligger i högar.

Hur som är de ingen vacker syn för tillfället. Kanske aldrig har varit heller men:) Men den huvudsakliga anledningen är att de är mörkt när jag går hemifrån och mörkt när jag kommer hem. Och taklampan är trasig i både köket och vardagsrummet. Vilket medför inga-bra-bilder. Först tänkte jag vänta till helgen när jag ändå har de ljust. Men eftersom jag är mitt uppe i packning kanske jag ska vänta tills jag flyttat? Sånt som märks men tror jag väntar till flytten...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0