Trött

Fast inte så jätte farligt nu faktiskt. Mest frusen Haha..

Flytten gick bra sen. Har fortfarande ont i hela kroppen. Har ännu inte packat upp. Många lådor jag vill börja med stor ju här
vilket jag inte alls var beredd på. Och så har jag varit sjukligt trött också.

Första natten sov även Cissi här. Somnade straxt efter nio. Så tror jag kl ringde runt sex sen. Så 9 timmar sov jag innan de var dags att gå upp och jobba. Var riktigt dålig hela dagen på jobbet och riktigt riktigt trött. Linnéa var hos mormor, även Bella efter skolan så hämtade upp dem där och handlade lite innan vi gick hem. Somnade säkert runt tio sen. Mats var här och hjälpte till att skruva ihop sängar och bordet lite säkrare. Så de blev lite sent i säng för damerna. Sen sov jag till halv 9. Tyvärr men 10,5 timme blev de så nu har jag sovit igen mig lite och var inte alls så trött på jobbet sen.

Längtar till helgen ville jag först skriva:) men när jag började kom jag ju på att de ska städas då. Så får väl längta till helgen efter då.. Så man får lite mer tid till att fixa i ordning här hemma. I morgon jobbar jag ju som jag gör alla dagar men i morgon slutar jag sent. Så är hemma runt halv 6-6 på kvällen. Då hinner man ju bara laga mat och sånt innan läggdags. Känns de som. Lite annat hinner man ju med men så ska man ju ta de lungt och sova med så man orkar upp på morgonen sen för och jobba igen.

Nu yrar jag bara så ska avsluta och sova:) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0