Sportlovsveckan snart slut...

Och de känns som om vi inte hunnit med något alls.. Skumt..

Måndags så var ju Sandra och Thea här. Men de har jag redan berättat:) i Tisdags så åkte vi in till stan för att lämna papper sen kom Hannah och Felicia hit på bus. När hon åkt släpa vi hit datorn. Så sen dess här de blivit en hel del spelande:)

Onsdags hade vi en hemma dag och packade upp lite i Bellasrum.. Sorterade upp saker som vi packat i samma låda men som ska till två olika rum. Vi öppnade även julklapparna och födelsedagspresenterna som vi packade ner direkt så inget skulle komma bort. Idag Torsdag har vi först varit i gamla lägenheten och dammat av pianot. Sen tog vi en tur till centrum för att va ut pengar, sen skulle denna dam
till tandläkaren:) på profilax.kurs..

sen bar de av hem för att vänta in flyttnissarna som kom med pianot. Och där försvann halva min förmögenhet. Efter de har vi tagit de lungt. Käkat och så. Skönt. I morgon Fredag blir de mys hos min syster:) Lördag melodifestival och Söndag ??

Ska givetvis städa klart lägenheten. Kom på att jag måste ta ledigt från jobbet på måndag nu för de. Tur de. Då ska jag ju hämta och lämna nycklar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0