Något äckligt och något roligt.

Tänkte berätta om lite grejer. En äckligt och en jätte gullig. Tycker man inte om äckliga grejer behöver man absolut inte läsa texten som är längre in än de andra. Kan nämligen inte sova. För jag blöder. Från tre ändar Haha dumt de lätt. Men ja:) jag har hostat sönder något blodkärl eller något skit, smakar blod i hela munnen blöder ju inte mycke eller så. Men ja de var så de började så nu till de äckliga..
    Först och främst har jag så grymt ont i halsen och runt tungan. De liksom värker, ja ja. De hjälper lite med värktabletter som tur är. Men förutom de hostar jag som en tok typ hela kvällen har jag hållt på. Till slut kom de lite blod, smakar illa än med de kan vara för att jag efter de fick näsblod. Lyckat va. Satte mig upp och när jag andades in var de som om jag andades in någon stor grej. Så automatiskt fräste jag ut med den näsborren och ut flyger en stor jävla grej och jag tänkte vad i helvete har jag andats in nu (tänkte om de var något från sängen först som någon lagt där Haha). Små rädder lyser jag med telefonen. Men de var bara snor. En stor snorklump och lite blod. Och efter att jag gjorde så fick jag näsblod. Så himla typiskt. Underlättar inte sömnen direkt.. Tyckte ändå de var lite häftigt, aldrig varit med om liknande.. Aja de var de äckliga:)
Och nu till de gulliga. Bella var med och kollade på början av finalen till ung och bortskämd. Vid ett klipp med tjejerna som är så snygga annars börjar hon genast diskutera:)
Bella: Vad fula tjejerna ser ut utan smink
Jag: Jo de är rätt vanligt faktiskt
Bella: Men du är ju aldrig de

Hon vet hur man uttrycker sig på rätt rätt.. Super gulligt. Klart morsan är vacker utan smink.. Hihi gullig hon är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0