Hemma Måndag

Idag här jag varit hemma och varit sjuk. Hes som tusan. Fast de går till och från de där ibland försvinner rösten helt, ibland låter den bara helt galet bara:)

Cissi kom hit för att greja. Vi hinner aldrig så långt Haha. Hann väl i stort sätt börja när telefonen ringde och jag blev tvungen att flytta på soffan och fråga Cissi om hon kunde hjälpa mig i hallen istället. Sen tog de två sek innan de ringde på dörren
och då fick jag ett nytt fönster. Yes:)

Efter de fortsatte vi och jag försökte beställa mat i 1,5 timme men de ville inte funka så gav upp och gick till mamma och lånade datorn. Och då fick de bli kina mat från ming. Skit gott:) och man blev jätte mätt. Så fortsatte vi igen.. Jag kommer ALDRIG bli klar..

Tog även lite bilder på Linnéas julpyssel jag satt upp. Bellas är fortfarande hemligt:) de ska bli julklappar nämligen..
Visst är de fint:)

Super duktig är hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0