Ett nytt år närmar sig..

    med storm steg....
Och eftersom allt blev inställt tänkte jag först ge bort kläderna jag köpt till Cissi i födelsedagspresent. Vad ska jag med de kläderna till en vanlig dag. Så mycke glitter har man bara på nyår..
Fast vad ska Cissi ha de kläderna till då??. Ne de får vara kvar i min ägo. Ska till och med ha dem på mig i morgon. Jävla tur att jag inte slösade pengar på att köpa kläder till barna i år..

Hur som, Bella åker vid tre tiden ungefär i morgon. Så drar jag och Linnéa med bussen som går 15.47 in till stan. Där får vi vänta i nästan en kvart innan nästa buss går. Sen går vi hem till Sofie och Mattias där vi ska äta med dem och de nyårsfirande gänget. Men sen åker vi hem igen när de börjar partandet. De är ju inte riktigt något för oss. Sen blir de hem och sova och hoppas man inte blir väckt av de där jävla raketerna sen..

Men de är nog ingen risk. Jag lär vara jävla trött så de sover jag ju igenom. Nu ska jag kolla färdigt på filmen. Och sen sortera tvätt. Sen får man vänta en stund till kl är typ kvart i sex. För då blir de att kila ut till tvättstugan och tvätta. Börjar få undan en hel del smutstvätt nu. Men högen med rentvätt växer i ilfart. Ska sortera dem nu i samband med tvättstugan och packa undan de kläder som är för små och så. De är rätt mycke. Väldigt mycke faktiskt. Känns bara som allt kvittar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0