Min jobb blogg

Tänkte bara göra lite scheman åt mig själv här. Egentligen inget för alla att läsa. Och alla tycker antagligen inte om att läsa om de heller, utan de är för mig, så jag kan hålla reda på allt nu när jag fått jobb.. Mitt första jobb:) de känns spännande och nervöst. Men också kul. De är som timvik på förskola och fritids hem. Så jag måste sitta vid telefonen mellan 06.30-9.30 och vara startklar ifall att de blir jobb någonstans inom hela Linköpings kommun, och den är stor:). Fast egentligen har jag skrivit upp mig varje dag mellan 8.00-16.30 just för att jag vill ha lite tid på mig att lämna barn på dagis och fritids på morgonen. Så de blir nog bra de här.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0