Städdag!!

Låg kvar rätt länge i sängen idag. Skönt vare:). Sen väntade vi in Cissi och efter de gick jag till centrum och handlade.. DISKMEDEL sjukt att jag alltid glömmer de. Men nu är de fixat:) och blöjor, de brukar jag inte glömma Haha men tycker de är konstigt att de är slut hemma. Jag köpte 2 paket samtidigt när de var slut på dagis.. Då hade hade jag blöjor kvar hemma dessutom. Hon går på dagis ungefär 7-17 varjedag. Tiderna ändras ju med en kvart eller 30 min sådär. Aja. Hon har ett halvt paket kvar på dagis i vilket fall och blöjorna hemma fanns bara 4 kvar av.. Hur är de möjligt?? Visst att hon är hemma hela helgerna med men ändå??

När jag hade handlat städade vi i vardagsrummet. Sen fick Linnéa sova middag, och då hade vi lite mys-vila:). Sen tog vi tag i köket. Och sen blev allt diskat för första gången på länge:) har bara fixat de nödvändigaste nu när de var nästan slut.. På började hallen men sen var de dags att laga mat..

Då pysslade lilldamen med detta..
Och eftersom vi åt ris som hamnar överallt Haha fick jag plocka med de. Och skölja av disken. Sen myste vi bara tills lilldamen skulle sova.

Bella och jag har kollat i leksakskatalogen och hon har prickat för vad hon vill ha i julklapp. Typ ALLT:)
Nu kollar jag på ensam mamma söker. Och sen blir de sängen:). Har förresten även fixat fönstrena i våra sovrum idag med. De var på tiden. Nu har jag inte rosa gardiner med älvor på längre:) och barna har inte den den grå. Nu har jag en blå lampa och barna den rosa Haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0