SJUUUK!!!

Känner mig riktigt jävla dålig. Kvällarna är värst. Då känner jag mig döende. Även morgonen och de tog ett bra tag innan jag kände mig någorlunda. Sen var de så ett väg tills de blev värre igen.. Förr blev jag sällan sjuk. Nu blir jag de jämt. Har nog världens sämsta immunförsvar. Eller kanske inte men nästan. Jag hatar att vara sjuk. Och just nu kan jag inte minnas att jag någonsin varit så här snorig förut. Säkert har jag väl de någon gång innan. Men inte så här rinnigt. Ögonen rinner med och så börjar de göra ont i halsen:(
Har precis varit uppe och letat efter värktabletter. Stod inte ut längre med smärtan i huvudet och ansiktet. Känns jätte hemskt. Nu svettas jag ju massor med. Och de kliar i öronen. Känner bara för att gnälla nu. Men de är jätte synd om mig..

Förut lät de även konstigt. JÄTTE konstigt alltså. Blev jätte rädd och smög upp. Så var de elementet i köket:) De är på nu och fungerar. Så nu blir de kanske varmare här inne med. Skönt de när man fryser som en tok. Men just nu hade de kunnat vara lite svalare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0