Övernattning

Cissi sover över hos mig i natt..
Dels för att jag inte skulle vara ensam första dagen och natten efter operationen. Och dels för att jag inte får bära så kan ju inte lyfta på min lilla sessa:(.

Därför är hon här och hjälper mig nu..
Vi har efter Linnéa la sig haft himlans skoj.. Kollat på dh, ätit popcorn och druckit cola. Sen även couger town.. Och legat och skrattat i sängen med förstårs.. Ska sova nu, för jag är himla trött. Brukar sova för flera timmar sen och så ska Linnéa vara på dagis i morgon.. Så vi måste ju gå upp.. Bella sover hemma hos mormor i natt nämligen.. Hon ska med till fritids i morgon..

Cissi hoppas inte jag har ont i morgon för hon vill inte gå ensam till dagis.. Jag hoppas inte heller jag har ont.. För jag VILL INTE ha ont.. Aja nu blir de sova Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0