Operation

Tänkte andra om i grytan lite. Så detta är sidan jag kommer skriva mer privata saker.. Därför kommer detta inlägg handla om operationen idag..



Kl ringde 5, de var då dags att gå upp. Tvättstugan kl 6..
MEN tvättmedelspåsen hade jag ju glömt hos mamma sist. Fick tag i Mats så kunde hämta den på vägen sen. Tur de:).

Vid 7 fick de bli två mackor för efter de var de ju fasta som gällde.. Efter jag varit ute i tvätten för andra gången blev de dusch. Skulle ju göra de på morgonen.

Då vaknade även tjejerna. Sen dök aldrig lilltjejens pappa upp som han skulle så vi vandra i väg själva till dagis och. Sen gick jag och stortjejen till fritids. Och efter de vandrade jag hem för att hämta papper och lite så. Efter en stund tog jag bussen till stan.. Lämnade tillbaka en tröja. Och lämnade ett papper på kommunen och vandrade upp till sjukan. Var himla tidig så gick på toan och läste tidningen. Sen gick jag upp till receptionen..

Har varit gråtmild hela dagen idag så hade tårar i ögonen hela tiden:(.. Han bara satta mig så fick jag komma in. Byta om och gå in i operationssalen. Allt gick himla snabbt och somnade fort med. Blev sen väckt och inrullad i rummet. Då grät jag igen. Och fick en värktablett. Skönt:).. När jag hade vaknat till lite mer fick jag äta och sen klä på mig och åka hem.

Ska på återkontroll i december ang cystorna. Och doktorn hoppades provsvaren av delen på tappen de tog bort ska hinna bli klara till dess. Nu innan dess lever man lite i ovisshet. Fick de bort allt? Vilken grad var de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0